Norge | Sverige1 | Danmark | Finland2 | |
---|---|---|---|---|
1Fra og med 1. kvartal 2015 har Sverige gjort endringer i de statistiske metodene som ligger til grunn for beregning av totaltall. Tallene er korrigert tilbake til 1. kvartal 2012 i henhold til ny metode. Tallene for 4. kvartal og tidligere er følgelig ikke sammenlikbare med de nye seriene. | ||||
2Fra og med 2011 er metoden for utarbeiding av statistikken for Finland endret. Disse tallene er derfor ikke sammenliknbare med tidligere år. | ||||
Nasjonale og internasjonale transporter | ||||
2010 | 19 746,4 | 36 274,0 | 15 017,7 | 30 336,0 |
2011 | 19 184,9 | 36 947,0 | 16 120,5 | .. |
2012 | 20 166,2 | 33 477,0 | 16 679,0 | .. |
2013 | 21 312,7 | 33 521,0 | 16 077,0 | .. |
2014 | 21 534,9 | 31 987,3 | 16 194,0 | .. |
3. kvartal 2014 | 5 260,9 | 12 023,5 | 3 890,0 | .. |
4. kvartal 2014 | 5 500,7 | 9 949,1 | 4 375,0 | .. |
1. kvartal 2015 | 5 626,7 | 9 402,0 | 3 801,0 | .. |
2. kvartal 2015 | 5 755,5 | 11 291,2 | 3 809,0 | .. |
Nasjonale transporter | ||||
2010 | 16 339,9 | 32 738,0 | 10 572,8 | 25 960,0 |
2011 | 16 128,4 | 33 417,0 | 12 024,5 | 23 771,0 |
2012 | 16 979,4 | 30 366,0 | 12 291,0 | 21 927,0 |
2013 | 18 330,1 | 30 708,0 | 12 222,0 | 20 967,0 |
2014 | 19 102,9 | 29 548,1 | 12 950,0 | 20 296,0 |
3. kvartal 2014 | 4 634,1 | 11 097,4 | 3 220,0 | 5 242,0 |
4. kvartal 2014 | 4 938,1 | 9 261,3 | 3 361,0 | 5 077,0 |
1. kvartal 2015 | 5 044,5 | 8 563,1 | 2 997,0 | 5 086,0 |
2. kvartal 2015 | 4 990,3 | 10 287,7 | 3 139,0 | 4 686,0 |
Internasjonale transporter | ||||
2010 | 3 406,5 | 3 536,0 | 4 444,9 | 4 376,0 |
2011 | 3 056,5 | 3 530,0 | 4 095,0 | .. |
2012 | 3 186,9 | 3 110,0 | 4 387,0 | .. |
2013 | 2 982,6 | 2 814,0 | 3 855,0 | .. |
2014 | 2 432,1 | 2 438,5 | 3 246,0 | .. |
3. kvartal 2014 | 626,9 | 926,2 | 671,0 | .. |
4. kvartal 2014 | 562,6 | 687,8 | 1 014,0 | .. |
1. kvartal 2015 | 582,2 | 838,8 | 803,0 | .. |
2. kvartal 2015 | 765,2 | 1 003,5 | 670,0 | .. |