Norge | Sverige1 | Danmark | Finland2 | |
---|---|---|---|---|
1Fra og med 1. kvartal 2015 har Sverige gjort endringer i de statistiske metodene som ligger til grunn for beregning av totaltall. Tallene er korrigert tilbake til 1. kvartal 2012 i henhold til ny metode. Tallene for 4. kvartal og tidligere er følgelig ikke sammenlikbare med de nye seriene. | ||||
2Fra og med 2011 er metoden for utarbeiding av statistikken for Finland endret. Disse tallene er derfor ikke sammenliknbare med tidligere år. | ||||
Nasjonale og internasjonale transporter | ||||
2011 | 19 184,9 | 36 947,0 | 16 120,5 | .. |
2012 | 20 166,2 | 41 011,0 | 16 679,0 | .. |
2013 | 21 312,7 | 42 090,0 | 16 077,0 | .. |
2014 | 21 534,9 | 41 956,0 | 16 194,0 | .. |
2015 | 23 143,8 | 42 325,0 | 15 538,0 | .. |
1. kvartal 2015 | 5 626,7 | 9 402,0 | 3 801,0 | .. |
2. kvartal 2015 | 5 755,5 | 11 291,2 | 3 809,0 | .. |
3. kvartal 2015 | 5 714,8 | 10 064,1 | 3 747,0 | .. |
4. kvartal 2015 | 6 046,7 | 11 567,6 | 4 181,0 | .. |
Nasjonale transporter | ||||
2011 | 16 128,4 | 33 417,0 | 12 024,5 | 23 771,0 |
2012 | 16 979,4 | 37 305,0 | 12 291,0 | 21 927,0 |
2013 | 18 330,1 | 38 629,0 | 12 222,0 | 20 967,0 |
2014 | 19 102,9 | 38 808,0 | 12 950,0 | 20 296,0 |
2015 | 20 469,8 | 38 877,0 | 12 542,0 | 21 433,0 |
1. kvartal 2015 | 5 044,5 | 8 563,1 | 2 997,0 | 5 086,0 |
2. kvartal 2015 | 4 990,3 | 10 287,7 | 3 139,0 | 4 686,0 |
3. kvartal 2015 | 5 093,3 | 9 178,5 | 3 072,0 | 5 965,0 |
4. kvartal 2015 | 5 341,6 | 10 848,1 | 3 334,0 | 5 695,0 |
Internasjonale transporter | ||||
2011 | 3 056,5 | 3 530,0 | 4 095,0 | .. |
2012 | 3 186,9 | 3 706,0 | 4 387,0 | .. |
2013 | 2 982,6 | 3 461,0 | 3 855,0 | .. |
2014 | 2 432,1 | 3 148,0 | 3 246,0 | .. |
2015 | 2 673,9 | 3 447,0 | 2 996,0 | .. |
1. kvartal 2015 | 582,2 | 838,8 | 803,0 | .. |
2. kvartal 2015 | 765,2 | 1 003,5 | 670,0 | .. |
3. kvartal 2015 | 621,4 | 885,6 | 676,0 | .. |
4. kvartal 2015 | 705,1 | 719,5 | 847,0 | .. |