Statistisk sentralbyrå

Informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT), bruk i næringslivet

3 Næringslivets vurdering av kvaliteten på offentlege elektroniske tenester. Delen av føretaka som brukte Internett til å kommunisera med offentlege styresmakter (informasjonssøk, nedlasting av blankettar, innsending av opplysingar i webformat, elektronisk sjølvhjelp1, innlevera tilbod via eit elektronisk tilbodssystem), etter mengd sysselsette og næringsområde. 2009. Prosent
  Svært misnøgd Misnøgd Verken misnøgd eller nøgd Nøgd Svært nøgd
Alle føretak med 10+ sysselsette 1 2 36 59 2
           
Mengd sysselsette          
10-19 1 2 36 59 2
20-49 1 1 36 59 2
50-99 0 2 35 61 2
100+ 0 2 40 55 3
           
Næringsområde          
Industri, elektrisitets- og vannforsyning (NACE 10-33, 35 og 36-39) 0 2 39 57 2
Bygg og anleggsverksemd (NACE 41-43) 1 1 33 64 1
Handel med og reparasjon av motorvogner (NACE 45) 2 0 37 59 1
Engroshandel (NACE 46) 0 1 42 53 4
Detaljhandel (NACE 47) 0 1 36 60 3
Transport og lagring (NACE 49-53) 0 1 37 60 2
Overnattings- og serveringsverksemd (NACE 55-56) 1 3 35 58 2
Informasjon og kommunikasjon (NACE 58-63) 0 1 41 57 1
Finansierings- og forsikringsverksemd (NACE 64-66) 0 1 30 65 3
Annan tenesteyting (NACE 68-82 og 95) 2 2 33 59 4
1  Handsama ein administrativ prosedyre (f.eks. deklarasjon, registrering, søknad om løyve) fullstendig elektronisk utan behov for papirarbeid i tillegg.

Standardtegn i tabeller