IKT i husholdningene |
4 | Andel av de som har brukt PC som har utført ulike aktiviteter, etter kjønn, alder, utdanning og arbeidssituasjon. 2004 |
Kopiert filer | Brukt klipp-og lim-verktøy i et dokument | Sendt e-post med vedlegg | Brukt formler i et regneark | Laget en Internett-side eller elektronisk presentasjon | Laget et dataprogram | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Personer i alt | 58 | 71 | 77 | 47 | 29 | 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Menn | 65 | 72 | 80 | 55 | 36 | 11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kvinner | 51 | 71 | 73 | 38 | 22 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
16 - 24 år | 72 | 86 | 81 | 48 | 40 | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
25 - 34 år | 64 | 79 | 81 | 52 | 35 | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
35 - 44 år | 60 | 73 | 80 | 49 | 27 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
45 - 54 år | 54 | 68 | 77 | 50 | 27 | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
55 - 64 år | 42 | 51 | 67 | 40 | 21 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
65 - 74 år | 28 | 31 | 46 | 10 | 2 | 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ungdomsskole | 48 | 53 | 57 | 38 | 31 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Videregående skole | 53 | 66 | 74 | 39 | 20 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Universitet/høyskole + | 70 | 85 | 87 | 59 | 44 | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Uoppgitt | 69 | 76 | 84 | 72 | 42 | 11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Student | 79 | 92 | 87 | 53 | 48 | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ansatt | 60 | 74 | 80 | 50 | 30 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Selvstendig næringsdrivende | 35 | 51 | 68 | 48 | 18 | 13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pensjonist | 36 | 39 | 57 | 25 | 9 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Arbeidsledig | 63 | 66 | 56 | 31 | 34 | 13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Annet (inkl. førstegangstjeneste, hjemmeværende) | 47 | 73 | 62 | 39 | 19 | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||