I alt |
248 262 |
239 |
176 332 |
52 499 |
6 476 |
4 010 |
8 706 |
Videregående opplæring |
|
|
|
|
|
|
|
Vidergående skoler, elever1 |
193 831 |
239 |
167 511 |
19 662 |
2 395 |
1 412 |
2 612 |
Lærebedrifter, lærlinger |
33 831 |
- |
7 838 |
22 254 |
1 833 |
813 |
1 093 |
Lærebedrifter, lærekandidater |
1 222 |
- |
302 |
832 |
44 |
12 |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fagskoleutdanning3 |
5 695 |
- |
- |
2 107 |
1 085 |
681 |
1 822 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Folkehøgskoler, elever |
7 226 |
|
657 |
6 453 |
69 |
10 |
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Arbeidsmarkedskurs, deltakere2 |
6 457 |
- |
24 |
1 191 |
1 050 |
1 082 |
3 110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Annen videregående utdanning, elever |
... |
... |
... |
... |
... |
... |
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Menn |
|
|
|
|
|
|
|
Videregående opplæring |
131 359 |
91 |
90 342 |
31 442 |
3 564 |
2 022 |
3 898 |
Vidergående skoler, elever1 |
96 277 |
91 |
84 053 |
9 903 |
963 |
525 |
742 |
Lærebedrifter, lærlinger |
23 485 |
- |
5 732 |
15 642 |
1 077 |
487 |
547 |
Lærebedrifter, lærekandidater |
814 |
- |
220 |
547 |
30 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fagskoleutdanning3 |
4 790 |
- |
- |
1 952 |
991 |
584 |
1 263 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Folkehøgskoler, elever |
3 082 |
|
325 |
2 694 |
35 |
6 |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Arbeidsmarkedskurs, deltakere2 |
2 911 |
- |
12 |
704 |
468 |
412 |
1 315 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Annen videregående utdanning, elever |
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Kvinner |
112 759 |
148 |
85 658 |
17 298 |
2 878 |
1 984 |
4 793 |
Videregående opplæring |
|
|
|
|
|
|
|
Vidergående skoler, elever1 |
97 554 |
148 |
83 458 |
9 759 |
1 432 |
887 |
1 870 |
Lærebedrifter, lærlinger |
10 346 |
- |
2 106 |
6 612 |
756 |
326 |
546 |
Lærebedrifter, lærekandidater |
408 |
- |
82 |
285 |
14 |
4 |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fagskoleutdanning3 |
905 |
- |
- |
155 |
94 |
97 |
559 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Folkehøgskoler, elever |
4 144 |
|
332 |
3 759 |
34 |
4 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Arbeidsmarkedskurs, deltakere2 |
3 546 |
- |
12 |
487 |
582 |
670 |
1 795 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Annen videregående utdanning, elever |
... |
... |
... |
... |
... |
... |
... |
|