Statistiske analyser 095
Bruk av kulturtilbud og massemedier fra 1991 til 2006
Kultur og mediebruk i forandring
Kino er det kulturtilbudet flest benytter seg av, og bare 1 prosent av befolkningen har aldri vært på kino. Det er ett av resultatene som fremkommer i en omfattende publikasjon som blant annet vektlegger endringer i bruken av en rekke ulike kulturtilbud og medier de siste 16 åra.
Om publikasjonen
- Tittel
-
Kultur og mediebruk i forandring. Bruk av kulturtilbud og massemedier fra 1991 til 2006
- Ansvarlig
-
Odd Frank Vaage
- Serie og -nummer
-
Statistiske analyser 095
- Utgiver
-
Statistisk sentralbyrå
- Emner
-
Tids- og mediebruk, Kultur
- ISBN (elektronisk)
-
978-82-537-7302-5
- ISBN (trykt)
-
9788253773018
- ISSN
-
1892-7521
- Antall sider
-
92
- Målform
-
Bokmål
- Om Statistiske analyser
-
Statistiske analyser formidler statistikk til en bred leserkrets. Du skal kunne forstå det meste av innholdet uten å ha spesialkunnskaper om statistikk og metode. Her publiseres analyser av statistikk om et allment tilgjengelig og gjerne populært emne.
Kontakt
-
SSBs informasjonstjeneste