Statistiske analyser 013
Bruk av kulturtilbud og massemedier i første halvdel av 1990-årene
Kultur- og medievaner
Det er sammenheng mellom bruk av kulturtilbud og kulturinteresse, tilgjengelighet til kulturtilbud og sosial situasjon. Mediebruken er mer knyttet til livsfase. Til tross for økende medietilbud er det kulturbruken som øker, mens mediebruken har stagnert.
Om publikasjonen
- Tittel
-
Kultur- og medievaner. Bruk av kulturtilbud og massemedier i første halvdel av 1990-årene
- Ansvarlig
-
Odd Frank Vaage
- Serie og -nummer
-
Statistiske analyser 013
- Utgiver
-
Statistisk sentralbyrå
- Emner
-
Tids- og mediebruk, Kultur
- ISBN (trykt)
-
82-537-4304-1
- ISSN
-
1892-7521
- Antall sider
-
144
- Målform
-
Bokmål
- Om Statistiske analyser
-
Statistiske analyser formidler statistikk til en bred leserkrets. Du skal kunne forstå det meste av innholdet uten å ha spesialkunnskaper om statistikk og metode. Her publiseres analyser av statistikk om et allment tilgjengelig og gjerne populært emne.
Kontakt
-
SSBs informasjonstjeneste