Statistiske analyser 031
Norsk mediebarometer 1998
- Publikasjonen er en del av serien
- Norsk mediebarometer
I Norsk mediebarometer 1998 legger Statistisk sentralbyrå fram hovedresultatene fra en landsomfattende undersøkelse om folks massemediebruk i 1998. Publikasjonen er en oppfølger av fjorårets mediebarometer. Publikasjonen gjengir en del av hovedtallene fra mediebruksundersøkelsene fra og med 1991.
Formålet med publikasjonen er å gi en samlet framstilling av nordmenns bruk av ulike typer massemedier og tilgangen til slike medier. Det er lagt vekt på at stoffet skal være lett tilgjengelig ved oversiktlige tabeller og figurer. Det skriftlige stoffet er også lagt fram slik at det skal være lett forståelig.
Om publikasjonen
- Tittel
-
Norsk mediebarometer 1998
- Ansvarlig
-
Odd Frank Vaage
- Serie og -nummer
-
Statistiske analyser 031
- Utgiver
-
Statistisk sentralbyrå
- Emne
-
Tids- og mediebruk
- ISSN
-
1892-7521
- Antall sider
-
79
- Målform
-
Bokmål
- Om Statistiske analyser
-
Statistiske analyser formidler statistikk til en bred leserkrets. Du skal kunne forstå det meste av innholdet uten å ha spesialkunnskaper om statistikk og metode. Her publiseres analyser av statistikk om et allment tilgjengelig og gjerne populært emne.
Kontakt
-
SSBs informasjonstjeneste