Statistiske analyser 036
Norsk mediebarometer 1999
- Publikasjonen er en del av serien
- Norsk mediebarometer
Stadig flere smittet av Internettfeberen
Folks tilgang til Internett hjemme ble nesten tredoblet fra 1997 til 1999, mens Internettbruken ble mer enn fordoblet. Dette viser Statistisk sentralbyrås mediebarometer. (12.04)
TV2 jevnstor med NRK
TV2 hadde en seerandel på 54 prosent i 1999. Oppslutningen er den samme som for NRKs to kanaler til sammen. I spredtbygde strøk har nå to av fem personer parabolantenne. (12.04)
Om publikasjonen
- Tittel
-
Norsk mediebarometer 1999
- Ansvarlig
-
Odd Frank Vaage
- Serie og -nummer
-
Statistiske analyser 036
- Utgiver
-
Statistisk sentralbyrå
- Emne
-
Tids- og mediebruk
- ISBN (trykt)
-
82-537-4794-2
- ISSN
-
1892-7521
- Antall sider
-
79
- Målform
-
Bokmål
- Om Statistiske analyser
-
Statistiske analyser formidler statistikk til en bred leserkrets. Du skal kunne forstå det meste av innholdet uten å ha spesialkunnskaper om statistikk og metode. Her publiseres analyser av statistikk om et allment tilgjengelig og gjerne populært emne.
Kontakt
-
SSBs informasjonstjeneste