54342_not-searchable
/transport-og-reiseliv/statistikker/overnattingsv/maaned
54342
Auke i talet på overnattingar hittil i år
statistikk
2011-09-02T10:00:00.000Z
Transport og reiseliv;Svalbard
no
overnattingsv, Overnattingar på Svalbard, hotell, gjestene sin nasjonalitet, formål, kapasitetsutnytting, sengeplassar, hotellrom, romprisar, omsetning, ferieovernattingar, kursovernattingar, yrkesovernattingarReiseliv, Transport og reiseliv, Transport og reiseliv, Svalbard
false

Overnattingar på Svalbardjuli 2011

Innhald

Publisert:

Du er inne i ei arkivert publisering.

Gå til den nyaste publiseringa

Auke i talet på overnattingar hittil i år

Det har vore nærare 56 500 overnattingar ved hotell og andre overnattingsbedrifter på Svalbard hittil i år. Dette er ein auke på 9 prosent samanlikna med same periode i fjor.

Overnattingar, etter nasjonalitet og månad. 2011

Auken kjem først og fremst av fleire norske overnattingar på Svalbard. Utanlandske overnattingar fall med 14 prosent, medan norske overnattingar auka med 19 prosent, samanlikna med fjoråret.

Færre hotellovernattingar i juli

I juli i år var det nærare 11 200 overnattingar på hotell og andre overnattingsbedrifter på Svalbard. Det er ein nedgang på 3 prosent samanlikna med same periode året før. Det var særskilt den utanlandske marknaden som svikta, med 600 færre overnattingar frå juli 2010 til juli 2011. Norske overnattingar auka med 5 prosent i same periode.

Ferieovernattingar fell fortsett

Ferieovernattingar på Svalbard fall med 8 prosent samanlikna med juli i fjor. Kurs-, konferanse- og yrkesovernattingar gjekk samla opp med 7 prosent i same periode.

Overnattingar, etter formål og månad. 2011

Om statistikkgrunnlaget

Statistikken gjeld berre overnattingar hos dei kommersielle overnattingsbedriftene i Longyearbyen, ikkje Barentsburg eller andre område på Svalbard.

Losjiomsetning per tilgjengeleg rom

Omgrepet Revenue Per Available Room (RevPAR) gir eit viktig nøkkeltal som er forholdet mellom losjiomsetning (inntekt frå utleige av rom med fråtrekk av frukost og andre måltid) og talet på tilgjengelege rom. RevPAR uttrykkjer potensielt overskot og er ein peikepinn på kor dyktig hotelleiinga er til å konvertere tilgjengelege rom til omsetning.

Tabeller: