54348_not-searchable
/transport-og-reiseliv/statistikker/overnattingsv/maaned
54348
Færre overnattingar i oktober
statistikk
2011-12-02T10:00:00.000Z
Transport og reiseliv;Svalbard
no
overnattingsv, Overnattingar på Svalbard, hotell, gjestene sin nasjonalitet, formål, kapasitetsutnytting, sengeplassar, hotellrom, romprisar, omsetning, ferieovernattingar, kursovernattingar, yrkesovernattingarReiseliv, Transport og reiseliv, Transport og reiseliv, Svalbard
false

Overnattingar på Svalbardoktober 2011

Innhald

Publisert:

Du er inne i ei arkivert publisering.

Gå til den nyaste publiseringa

Færre overnattingar i oktober

I oktober var det nærmare 3 600 overnattingar ved hotell og andre overnattingsbedrifter på Svalbard. Det er ein nedgang på 4 prosent samanlikna med same periode i fjor.

Overnattingar, etter nasjonalitet og månad. 2011

Det var fleire norske overnattingar, men færre utanlandske overnattingar i perioden. I oktober i år var det nesten 3 200 norske overnattingar på Svalbard, ein auke på 3 prosent frå oktober i fjor. Utanlandske overnattingar, derimot, gjekk ned med over 250 i same periode.

Oppgang i ferieovernattingar og nedgang i kurs- og yrkesovernattingar

Ferieovernattingar på Svalbard auka med 452 samanlikna med oktober i fjor. Det var 630 færre kurs-, konferanse- og yrkesovernattingar i same periode.

Omsatt mindre i oktober i år enn i fjor

I oktober 2011 gjekk losjiomsetninga ned til 2,2 millionar kroner, frå 2,6 millionar kroner i oktober i fjor. Det er en nedgang på 15 prosent. Losjiomsetning per tilgjengeleg rom gjekk ned med 21 prosent samanlikna med oktober året før. I oktober i år vart nærmare 19 prosent av sengene, og 32 prosent av romma, utnytta.

Overnattingar, etter formål og månad. 2011

Om statistikkgrunnlaget

Statistikken gjeld berre overnattingar hos dei kommersielle overnattingsbedriftene i Longyearbyen, ikkje Barentsburg eller andre område på Svalbard.

Losjiomsetning per tilgjengeleg rom

Omgrepet Revenue Per Available Room (RevPAR) gir eit viktig nøkkeltal som er forholdet mellom losjiomsetning (inntekt frå utleige av rom med fråtrekk av frukost og andre måltid) og talet på tilgjengelege rom. RevPAR uttrykkjer potensielt overskot og er ein peikepinn på kor dyktig hotelleiinga er til å konvertere tilgjengelege rom til omsetning.

Tabeller: