Hopp til innhold
Svare på undersøkelse?
Forskning
Vi bruker cookies
English
Meny
Arbeid, lønn og utdanning
Arbeid og lønn
Inntekt og forbruk
Utdanning
Befolkning og bolig
Befolkning
Bygg, bolig og eiendom
Innvandring og innvandrere
Helse og samfunn
Helse
Kultur og fritid
Sosiale forhold og kriminalitet
Svalbard
Valg
Miljø og transport
Natur og miljø
Transport og reiseliv
Næringsliv og teknologi
Energi og industri
Jord, skog, jakt og fiskeri
Teknologi og innovasjon
Varehandel og tjenesteyting
Bedrifter, foretak og regnskap
Økonomi
Bank og finansmarked
Nasjonalregnskap og konjunkturer
Offentlig sektor
Priser og prisindekser
Utenriksøkonomi
Svare på undersøkelse?
Forskning
Vi bruker cookies
English
Framsida
/
Teknologi og innovasjon
/
Informasjons- og kommunikasjonsteknologi - IKT
/
Bruk av IKT i næringslivet
Statistikkbanken
Korleis bruke statistikkbanken
Sjå hovedtal for denne statistikken
Statistikkbankens forside
Bruk av IKT i næringslivet
Til toppen
De 3 stegene er Velg tabell, Velg variabler og Vis resultat. Du er nå på Velg variabler
Velg tabell
Velg variabler
Vis resultat
04037: Bruk av heimeside. Føretak med 5+ sysselsette (prosent) (F) (avslutta serie) 2003 - 2007
Informasjon om tabellen
Om statistikken
Kontaktperson
Ida Lundeby Grønvold, Statistisk sentralbyrå
+47 6288 5629
ilg@ssb.no
Sist endret
20.09.2007 10:00
Måleenhet
Delen av alle føretak med heimeside brukt til marknadsføring:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside brukt til å gje tilgang til produktkatalogar/prislister:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside som tilbaud individuelt tilpassa innhald:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside til å senda varer/tenester i digital form:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside til å yta kundeservice/støtte etter sal:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på andre språk enn norsk, engelsk, tysk, fransk og spansk:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på engelsk:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på fransk:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på norsk:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på spansk:
prosent
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på tysk:
prosent
Referansetid
Delen av alle føretak med heimeside brukt til marknadsføring:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside brukt til å gje tilgang til produktkatalogar/prislister:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside som tilbaud individuelt tilpassa innhald:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside til å senda varer/tenester i digital form:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside til å yta kundeservice/støtte etter sal:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på andre språk enn norsk, engelsk, tysk, fransk og spansk:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på engelsk:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på fransk:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på norsk:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på spansk:
31.01
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på tysk:
31.01
Kilde
Statistisk sentralbyrå
Database
Ekstern PRODUKSJON
Nå har du kommet til skjermbildet for å velge hvilke variabler og verdier du vil ha frem i ditt resultat av tabellen. En variabel er en egenskap ved en statistisk enhet. Side er delt opp i flere bokser, en for hver variabel, hvor du kan velge verdier ved å markere en eller flere. Det starter alltid med statistikkvariabel som er hoved verdien som telles i tabellen. Trykk enter for å gå rett til valg av første variabel.
Navigering med tastatur og skjermleser. Velg flere objekter etter hverandre. SHIFT+pil ned/opp. For å velge enkelte verdier i listen: Windows:Hold inn Ctrl + pil ned. Deretter slipp Ctrl og trykk på mellomromstasten. Gjenta. Mac:CMD+pil ned/opp. Deretter slipp CMD og trykk på mellomromstasten. Gjenta. (Fungerer kun i Chrome, ikke i Safari). For å komme ut av listen med de markerte valgene, trykk TAB-tast.
statistikkvariabel
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside brukt til marknadsføring
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside brukt til å gje tilgang til produktkatalogar/prislister
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside som tilbaud individuelt tilpassa innhald
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside til å senda varer/tenester i digital form
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside til å yta kundeservice/støtte etter sal
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på andre språk enn norsk, engelsk, tysk, fransk og spansk
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på engelsk
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på fransk
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på norsk
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på spansk
Definisjon. Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på tysk
Lukk
Må velges
Søk kun i starten av tekst
Søkefelt for å finne ønsket verdi i kodelisten til denne variabelen. Dette er eksempler på verdier i listen. Delen av alle føretak med heimeside brukt til marknadsføring , Delen av alle føretak med heimeside brukt til å gje tilgang til produktkatalogar/prislister , Delen av alle føretak med heimeside som tilbaud individuelt tilpassa innhald ,
wave temp fix..
Valgt
1
av totalt
11
Delen av alle føretak med heimeside brukt til marknadsføring
Delen av alle føretak med heimeside brukt til å gje tilgang til produktkatalogar/prislister
Delen av alle føretak med heimeside som tilbaud individuelt tilpassa innhald
Delen av alle føretak med heimeside til å senda varer/tenester i digital form
Delen av alle føretak med heimeside til å yta kundeservice/støtte etter sal
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på andre språk enn norsk, engelsk, tysk, fransk og spansk
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på engelsk
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på fransk
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på norsk
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på spansk
Delen av alle føretak med heimeside med informasjon på tysk
Velg minst én verdi
år
Må velges
Valgt
1
av totalt
5
2007
2006
2005
2004
2003
Velg minst én verdi
region
Standard for fylkesinndeling
Lukk
Må velges
--- Velg inndeling ---
Hele landet
Fylker
Søk kun i starten av tekst
Søkefelt for å finne ønsket verdi i kodelisten til denne variabelen. Dette er eksempler på verdier i listen. 01 Østfold (-2019) , 02 Akershus (-2019) , 03 Oslo ,
wave temp fix..
Valgt
0
av totalt
19
01 Østfold (-2019)
02 Akershus (-2019)
03 Oslo
04 Hedmark (-2019)
05 Oppland (-2019)
06 Buskerud (-2019)
07 Vestfold (-2019)
08 Telemark (-2019)
09 Aust-Agder (-2019)
10 Vest-Agder (-2019)
11 Rogaland
12 Hordaland (-2019)
14 Sogn og Fjordane (-2019)
15 Møre og Romsdal
16 Sør-Trøndelag (-2017)
17 Nord-Trøndelag (-2017)
18 Nordland - Nordlánnda
19 Troms - Romsa (-2019)
20 Finnmark - Finnmárku (-2019)
Velg minst én verdi
Antall valgte celler
(maksimalt tillatt er 300 000)
Antall valgte celler har oversteget maksimalt tillatt 300 000
Fotnoter
Føretak i prosent per 31.01.
Se liste over endringer i de regionale inndelingene.
Tabeller som bruker ny regioninndeling også for årene før 2024.