Hopp til innhold
Svare på undersøkelse?
Forskning
Vi bruker cookies
English
Meny
Arbeid, lønn og utdanning
Arbeid og lønn
Inntekt og forbruk
Utdanning
Befolkning og bolig
Befolkning
Bygg, bolig og eiendom
Innvandring og innvandrere
Helse og samfunn
Helse
Kultur og fritid
Sosiale forhold og kriminalitet
Svalbard
Valg
Miljø og transport
Natur og miljø
Transport og reiseliv
Næringsliv og teknologi
Energi og industri
Jord, skog, jakt og fiskeri
Teknologi og innovasjon
Varehandel og tjenesteyting
Bedrifter, foretak og regnskap
Økonomi
Bank og finansmarked
Nasjonalregnskap og konjunkturer
Offentlig sektor
Priser og prisindekser
Utenriksøkonomi
Svare på undersøkelse?
Forskning
Vi bruker cookies
English
Bedrifter og foretak
Forsiden
/
Bedrifter, foretak og regnskap
/
Bedrifter og foretak
/
Næringenes økonomiske utvikling
Statistikkbanken
Hvordan bruke statistikkbanken
Se hovedtall for denne statistikken
Statistikkbankens forside
Næringenes økonomiske utvikling
Til toppen
De 3 stegene er Velg tabell, Velg variabler og Vis resultat. Du er nå på Velg variabler
Velg tabell
Velg variabler
Vis resultat
05667: Agenturhandel. Prosentvis fordeling av omsetning, etter næringsundergruppe (SN2002). Foretak (avslutta serie) 2003
Informasjon om tabellen
Om statistikken
Kontaktperson
Gry Karlsen, Statistisk sentralbyrå
+47 6288 5442
gry@ssb.no
Sist endret
07.07.2005 10:00
Måleenhet
Foretak:
foretak
Omsetning (1 000 kr):
1000 kr
Agenturhandel i alt (prosent):
prosent
Agenturhandel med jordbruksråvarer, levende dyr, tekstilråvarer og innsatsvarer (prosent):
prosent
Agenturhandel med brensel, drivstoff, malm, metaller og industrikjemikalier (prosent):
prosent
Agenturhandel med tømmer, trelast og byggevarer (prosent):
prosent
Agenturhandel med maskiner, produksjonsutstyr, båter og fly (prosent):
prosent
Agenturhandel med møbler, husholdningsvarer og jernvarer (prosent):
prosent
Agenturhandel med tekstiler, klær, skotøy og lærvarer (prosent):
prosent
Agenturhandel med nærings- og nytelsesmidler (prosent):
prosent
Agenturhandel med andre varer (prosent):
prosent
Salg av handelsvarer (prosent):
prosent
Annen omsetning (prosent):
prosent
Referansetid
Foretak:
31.12.
Omsetning (1 000 kr):
31.12.
Agenturhandel i alt (prosent):
31.12.
Agenturhandel med jordbruksråvarer, levende dyr, tekstilråvarer og innsatsvarer (prosent):
31.12.
Agenturhandel med brensel, drivstoff, malm, metaller og industrikjemikalier (prosent):
31.12.
Agenturhandel med tømmer, trelast og byggevarer (prosent):
31.12.
Agenturhandel med maskiner, produksjonsutstyr, båter og fly (prosent):
31.12.
Agenturhandel med møbler, husholdningsvarer og jernvarer (prosent):
31.12.
Agenturhandel med tekstiler, klær, skotøy og lærvarer (prosent):
31.12.
Agenturhandel med nærings- og nytelsesmidler (prosent):
31.12.
Agenturhandel med andre varer (prosent):
31.12.
Salg av handelsvarer (prosent):
31.12.
Annen omsetning (prosent):
31.12.
Kilde
Statistisk sentralbyrå
Database
Ekstern PRODUKSJON
Nå har du kommet til skjermbildet for å velge hvilke variabler og verdier du vil ha frem i ditt resultat av tabellen. En variabel er en egenskap ved en statistisk enhet. Side er delt opp i flere bokser, en for hver variabel, hvor du kan velge verdier ved å markere en eller flere. Det starter alltid med statistikkvariabel som er hoved verdien som telles i tabellen. Trykk enter for å gå rett til valg av første variabel.
Navigering med tastatur og skjermleser. Velg flere objekter etter hverandre. SHIFT+pil ned/opp. For å velge enkelte verdier i listen: Windows:Hold inn Ctrl + pil ned. Deretter slipp Ctrl og trykk på mellomromstasten. Gjenta. Mac:CMD+pil ned/opp. Deretter slipp CMD og trykk på mellomromstasten. Gjenta. (Fungerer kun i Chrome, ikke i Safari). For å komme ut av listen med de markerte valgene, trykk TAB-tast.
statistikkvariabel
Må velges
Søk kun i starten av tekst
Søkefelt for å finne ønsket verdi i kodelisten til denne variabelen. Dette er eksempler på verdier i listen. Foretak , Omsetning (1 000 kr) , Agenturhandel i alt (prosent) ,
wave temp fix..
Valgt
1
av totalt
13
Foretak
Omsetning (1 000 kr)
Agenturhandel i alt (prosent)
Agenturhandel med jordbruksråvarer, levende dyr, tekstilråvarer og innsatsvarer (prosent)
Agenturhandel med brensel, drivstoff, malm, metaller og industrikjemikalier (prosent)
Agenturhandel med tømmer, trelast og byggevarer (prosent)
Agenturhandel med maskiner, produksjonsutstyr, båter og fly (prosent)
Agenturhandel med møbler, husholdningsvarer og jernvarer (prosent)
Agenturhandel med tekstiler, klær, skotøy og lærvarer (prosent)
Agenturhandel med nærings- og nytelsesmidler (prosent)
Agenturhandel med andre varer (prosent)
Salg av handelsvarer (prosent)
Annen omsetning (prosent)
Velg minst én verdi
år
Må velges
Valgt
1
av totalt
1
2003
Velg minst én verdi
næring (SN2002)
Standard for næringsgruppering (SN)
Lukk
Søk kun i starten av tekst
Søkefelt for å finne ønsket verdi i kodelisten til denne variabelen. Dette er eksempler på verdier i listen. 51.1 Agenturhandel , 51.11 Agenturhandel med jordbruksråvarer, levende dyr, tekstilråvarer og innsatsvarer , 51.12 Agenturhandel med brensel, drivstoff, malm, metaller og industrikjemikalier ,
wave temp fix..
Valgt
0
av totalt
10
Valgfri variabel
51.1 Agenturhandel
51.11 Agenturhandel med jordbruksråvarer, levende dyr, tekstilråvarer og innsatsvarer
51.12 Agenturhandel med brensel, drivstoff, malm, metaller og industrikjemikalier
51.13 Agenturhandel med tømmer, trelast og byggevarer
51.14 Agenturhandel med maskiner, produksjonsutstyr, båter og luftfartøyer
51.15 Agenturhandel med møbler, husholdningsvarer og jernvarer
51.16 Agenturhandel med tekstiler, klær, skotøy og lærvarer
51.17 Agenturhandel med nærings- og nytelsesmidler
51.18 Agenturhandel med spesialisert vareutvalg ellers
51.19 Agenturhandel med bredt vareutvalg
Velg minst én verdi
Antall valgte celler
(maksimalt tillatt er 300 000)
Antall valgte celler har oversteget maksimalt tillatt 300 000
Fotnoter
Merverdiavgift er ikke inkludert.
For agenturhandel er omsetninga provisjonsinntekter for formidling av sal til andre føretak.